Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Zdjęcie 3

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Mamy to!

 

Więcej o nas: https://www.cik.org.pl/biuro/constans-group-sp-z-o-o-9984

Dzień dziecka w Constans Group
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie

                                                                                                                                                                                                                                     

Program
CZYSTE POWIETRZE 

tylko DO KOŃCA TEGO ROKU- NOWE BUDYNKI!

 


Pomoc przy pisaniu wniosków!

 

Wypełnienie wniosku i poprawne założenie konta na Portalu Beneficjenta może dla wielu osób być problematyczne, w związku z tym oferujemy swoją pomoc pod względem formalnym w wypełnieniu i złożeniu wniosku.

 

Całkowity koszt sporządzenia wniosku wynosi 300 zł/netto.

 

T: 505 098 270 / 89 621 02 75

sekretariat@constans-group.pl

                                                                                                                                                                                                                                  

Szanowni Państwo,

nasz wieloletni Partner biznesowy TFI Allianz serdecznie zaprasza na kolejne bezpłatne spotkania z cyklu wykładów o tematyce Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) przeznaczonych dla reprezentantów pracodawców.

 

Spotkanie odbędzie się:

5 czerwca 2019 roku w Olsztynie w Warmiński Hotel & Conference, ul. Kołobrzeska 1

(wejście od ul. Kościuszki). Spotkanie rozpoczyna się o godz. 9:00.


Program spotkania :

9:00 – 9:30 Powitalna kawa

9:30 – 9:40 Wprowadzenie, Anna Bąkała – Członek Zarządu, TFI Allianz

9:40 – 10:30 Wszystko, o czym powinien wiedzieć Pracodawca o Pracowniczych Planach

Kapitałowych (PPK), Marek Majdak – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, TFI Allianz

10:30 – 11:30 TFI Allianz – Stabilny partner biznesowy z doświadczeniem do zarządzania PPK, Anna Bąkała – Członek Zarządu, TFI Allianz

11:30 – 12:00 Systemy do zarządzania PPK dla Pracowników i Pracodawców, Marek Majdak – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, TFI Allianz

12:00 Zakończenie/Poczęstunek

 

Więcej informacji o PPK znajdą Państwo na stronie: www.allianz.pl/tfi   

 

Serdecznie zapraszamy!

 

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu do 31 maja 2019 r. na adres ppk@allianz.pl

                                                                                                                                                                                                                                                     

Nie bądź zielony w temacie autyzmu

W kwietniu bądź niebieski

2 kwietnia to Światowy Dzień Wiedzy na temat Autyzmu. Jego celem jest podnoszenie społecznej świadomości na temat zaburzenia uznanego przez ONZ za jeden z najpoważniejszych problemów zdrowotnych świata. Celem akcji jest pomoc w zrozumieniu tego zaburzenia i uwrażliwienie innych na problemy dotkniętych nim osób i ich rodzin.

Autyzm jest tajemniczym zaburzeniem mózgu. Osoby z autyzmem mają problemy z mówieniem, postrzeganiem świata, rozumieniem relacji społecznych. W odmienny sposób odbierają wrażenia zmysłowe. Dotknięte autyzmem dzieci, jeśli zostaną wcześnie zdiagnozowane, mają obecnie dostęp do różnorodnych terapii wspomagających ich rozwój. Ponieważ autyzm jest całościowym zaburzeniem rozwoju dziecka, a u malucha obserwuje się objawy nieprawidłowego funkcjonowania we wszystkich obszarach rozwoju - najważniejsza jest wczesna diagnoza i terapia oraz rehabilitacja.

Jeżeli interesuje Was temat autyzmu, to z okazji dzisiejszego dnia — zapraszamy do szukania bardziej fachowej wiedzy.
Można skorzystać np. ze stron:

             

__________________________________________________________________________________________________________________

W związku z planowaną budową
nieruchomości mieszkalno-usługowej
o powierzchni około 800 m2 - metodą modułową
zapraszamy do kontaktu
architektów i projektantów
w celu nawiązania współpracy.

 

sekretariat@constans-group.pl

T: 89 621 02 75
T: 505 098 270

Nasza firma kolejny raz wzięła udział w Konkursie Lodołamacze, tym razem 2018 roku, gdzie ponownie zostaliśmy laureatami w kategorii Otwarty Rynek Pracy.
Kapituła Konkursu Regionów: kujawsko-pomorskiego, podlaskiego, pomorskiego i warmińsko-mazurskiego doceniła naszą pracę na polu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych.
Dziękujemy za wyróżnienie, które będzie dla nas bodźcem do dalszej pracy w tym obszarze.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy współpracy Fundacji Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych instytucji.

Gala rozdania nagród
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie

                                                                                                                                                                                                                        

W związku z wejściem w życie zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Constans Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczytnie ul. Stefana Żeromskiego 6B wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000677516; NIP 745-184-78-54; REGON 366478519,

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@constans-group.pl .

                                                                                                    


 

Szanowni Państwo,

udało nam się pozyskać 50% dofinansowania do usług świadczonych przez nasza firmę w zakresie obsługi płac i ZUS dla małych i średnich firm, w związku z tym zapraszamy do współpracy 20 firm chcących ograniczyć koszty działów kadrowo – płacowych.

Zewnętrzna administracja płacowo – kadrowa jest rozwiązaniem, które uwalnia pracodawcę od tworzenia poszczególnych działów rozliczeniowych w swojej firmie i zapewnia poufność wynagrodzeń. Zmiany przepisów wymagają ciągłego uaktualniania programów dedykowanych obsłudze płac i kadr. Duże znaczenie ma również prawidłowość naliczania płac w wieloskładnikowych systemach wynagrodzeń opartych na wewnętrznych regulaminach płac.

Proponujemy Państwu usługę, polegającą na całkowitym lub częściowym przejęciu zagadnień związanych z naliczaniem płac.

Oferta w ramach naszego projektu obejmuje:

- pełną obsługę płacową (listy płac, regulaminy wynagradzania, polecenia przelewów, paczki księgowań i inne w tym zakresie) zgodną z wytycznymi podmiotu przetwarzającego dane osobowe w zakresie RODO;

- pełną obsługę ZUS zgodną z wytycznymi podmiotu przetwarzającego dane osobowe w zakresie RODO;

- odpowiedzialność przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (czynności kontrolne odbywają się w naszej firmie zgodnie z pełnomocnictwem ZUS PUE, ZUS ZPA);

- odpowiedzialność przed Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatkowych z PDOF zgodnie z pełnomocnictwem UPL-1, PPS-1 

- przeniesienie odpowiedzialności w w/w zakresie w ramach OC zawodowego o wartości 500 tyś. zł.



 

Galeria
W procesie dostosowania naszej firmy do zapewnienia zgodności z przepisami RODO niezbędna jest więc ścisła i bezpośrednia współpraca ekspertów z zakresu prawa ochrony danych osobowych. Dlatego też dnia 28.03.2018 r. mieliśmy okazję gościć Panią Julitę Skowrońską, która udzieliła nam niezbędnej wiedzy z tego zakresu. Organizatorem szkolenia była firma PROGRES- Anna Bielska z Olsztyna. Dawno nie mieliśmy okazji uczestniczyć w tak profesjonalnym szkoleniu. Serdecznie polecamy. :)
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie

„Każda prawdziwa miłość musi mieć swój Wielki Piątek” - prymas Stefan Wyszyński

                             Drodzy Klienci, Współpracownicy, Partnerzy, Koledzy, Sympatycy naszej firmy   
Wielki Piątek jest dniem wolnym od pracy w wielu krajach europejskich m.in. na Słowacji, Czechach, Węgrzech, w Holandii, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii, Austrii, Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii, Islandii, Bułgarii, Serbii, Macedonii, Cyprze, Estonii, Łotwie czy Malcie. Z krajów pozaeuropejskich Wielki Piątek jest dniem wolnym od pracy m.in. na Kubie.

To dzień w którym nie tylko chrześcijanie mogą spróbować wyciszenia i skupienia, a także zadumy nad pogonią naszego życia. Często kalejdoskop wrażeń nie daje nam poczucia radości i brakuje nam czegoś najważniejszego – więzi z drugim człowiekiem, zapominamy poświęcić swój czas bliskim. 

Dlatego też Zarząd i pracownicy naszej firmy spędzą ten dzień w zaciszu domowym ze swoimi bliskimi. 

Z przyjemnością informujemy, że Nasza Firma  opowiada się za dniem wolnym od pracy w Wielki Piątek,
dlatego też w dniu 30 marca 2018 roku nie pracujemy.

Pragniemy zatem życzyć Wam tego, by każdy z nas w tym dniu mógł się zatrzymać choć na chwilę,
zwolnić i dostrzec to co się ma, a nie to czego  brakuje.

Galeria
XII Powiatowe Tragi Pracy w Szczytnie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie

Firma Constans Group Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę księgową obejmującą prowadzenie:

Ksiąg rachunkowych:

- ewidencja  księgowa zgodna z przepisami;

- rozliczenia z US i wysyłka drogą elektroniczną deklaracji podatkowych w tym JPK;

- sporządzanie sprawozdań finansowych.

Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (PKPiR):

- ewidencja zdarzeń gospodarczych;

- ewidencja i rejestr VAT;

- rozliczenia z US i wysyłka drogą  elektroniczną deklaracji podatkowych w tym JPK.

Ryczałtu przychodów ewidencjonowanych i rejestru VAT.

Udzielamy również wsparcia przy rejestracji działalności gospodarczej.

 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

od poniedziałku do piątku
w godz.
8-16

Constans Group Sp. z o.o.
ul. Stefana Żeromskiego 6b; 12-00 Szczytno

tel. kom. 517 160 092
tel. stacj. 89 624 13 00

 

Galeria
  • Zdjęcie
  • Zdjęcie

Firma Constans Group zaprasza do składania ofert na wdrożenie Europejskiego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO .

Oferty prosimy przesyłać na adres: magdalena.constans@wp.pl w terminie do 28-02-2018 r.

Szanowni Państwo,

udało nam się pozyskać 50% dofinansowania do usług świadczonych przez nasza firmę w zakresie obsługi płac i ZUS dla małych i średnich firm, w związku z tym zapraszamy do współpracy 20 firm chcących ograniczyć koszty działów kadrowo – płacowych.

Zewnętrzna administracja płacowo – kadrowa jest rozwiązaniem, które uwalnia pracodawcę od tworzenia poszczególnych działów rozliczeniowych w swojej firmie i zapewnia poufność wynagrodzeń. Zmiany przepisów wymagają ciągłego uaktualniania programów dedykowanych obsłudze płac i kadr. Duże znaczenie ma również prawidłowość naliczania płac w wieloskładnikowych systemach wynagrodzeń opartych na wewnętrznych regulaminach płac.

Proponujemy Państwu usługę, polegającą na całkowitym lub częściowym przejęciu zagadnień związanych z naliczaniem płac.

Oferta w ramach naszego projektu obejmuje:

- pełną obsługę płacową (listy płac, regulaminy wynagradzania, polecenia przelewów, paczki księgowań i inne w tym zakresie) zgodną z wytycznymi podmiotu przetwarzającego dane osobowe w zakresie RODO;

- pełną obsługę ZUS zgodną z wytycznymi podmiotu przetwarzającego dane osobowe w zakresie RODO;

- odpowiedzialność przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (czynności kontrolne odbywają się w naszej firmie zgodnie z pełnomocnictwem ZUS PUE, ZUS ZPA);

- odpowiedzialność przed Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatkowych z PDOF zgodnie z pełnomocnictwem UPL-1, PPS-1 

- przeniesienie odpowiedzialności w w/w zakresie w ramach OC zawodowego o wartości 500 tyś. zł.

 

facebook